Annikas begravning!!

Det var så fint. Alla gick in i kyrkan. Då såg man kistan som hon låg i. Jag hade ansvaret av Sigrid som hade permis. Vi gick och satt oss nästan längst fram för längst fram satt Annikas man Tommy och hennes barn Per-Erik, Benny, Thomas, Niklas, och Johannes. Lilla Emma var inte med. Andreas satt bakom sin pappa med sin flickvän Cissi. Andra raden satt Olle Maj-Britt sen satt Erik  sen satt jag o Sigrid sen satt Emma Danielsson o längst ut satt Olle Börser (Andreas, Per-Erik o Bennys pappa. Nästa rad  satt moster Kerstin o moster Barbro.

Begravningen började med klockringning, sen instrumental musik sen var det solosång.
Sen sjöng vi alla Jag har hört om en stad.
Sen var det en begravnings akt sen var det en solosång där jag å Sigrid bröt ihop tillsammans. Sen fortsatte de med mer begravningsakt. Sen sjöng vi Blott en dag!!
Sen fick alla säga adjö till Annika. Men anhöriga ville gå fram när alla har gått ut ur kyrkan. Sen var det  instrumentalmusik. Sen var det klockringning. Sen gick vi fram vi anhöriga. Skriv gärna några ord.

Kommentarer
Postat av: izdrottningen

mmmmh vad vackert skrivit. gumman. kram

2008-12-09 @ 09:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0