På väg till min första träff med min älskling!

Jag tog x-tåget till Gävle från Hudiksvall. I Gävle så höll jag på att komma på ett fel tåg men, jag hade tur att jag hade min mobil så jag ringde min älskling. Jag frågade honom om vart jag skulle gå tii upptåget. Han sa att jag skulle gå till stationshuset å fråga. Det gjorde jag. Han som jag frågade sa att upptåget skulle gå kl 17:30. Tiden hade inte kommit upp på tavlan än.  Sen stod det på tavlan att upptåget ska gå från spår 4. Jag stog på spår 4 sen helt plötsligt så ser vi alla på spår 4 att upptåget kommer in på spår 3. Vi  alla på perongen gick till spår3. Och sen gick vi på. Sen klev jag av i Tierp. I Tierp så tog jag bussen 821:an. Jag klev av bussen å min älskling mötte mig å jag blev så blyg, så blyg att jag inte vågade se han i ögonen. Jag gav han en kram. Sen gav han mig en puss o sen tog han min väska och tog mig i handen å så gick vi hem till honom. Jag älskar dig mitt hjärta!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Det är inte lätt alla ggr dedär med tåg och så..

Jag och Martin fick ju byta i sthlm och de va rena rama helvetet ska jag tala om för dig!!! Hatar sthlm :D



Kramar // Veronica...

2009-04-13 @ 14:21:21
URL: http://veronicasiivonen.blogg.se/
Postat av: Mysis

Hej vill du göra reklam åt mig på din blogg? det gäller fitline. Kontakta mig så hjäler jag dig. kram kram mysis

2009-06-10 @ 11:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0