Mikaela Dog den 17/8 2002!

Det var en fredags kväll. Hon var autistisk å hon var på ett kortis för autistiska barn. Jag å min dåvarande pojkvän hämtade henne å körde henne till mina föräldrar som hon bodde hos.
Hon sov när jag skulle åka där ifrån för jag var in till henne. Då flinade hon åt mig. Det är det sista jag såg henne i livet....
Lördagen den 17/8 2002 Så 
Då åt hon frukost sen badade hon, ( hon älskade bada) Sen så åkte hon bil.... sen när hon å min pappa kom hem så ville hon bada igen å det fick hon. Min mamma hämtade  öron termometern å tog den hon hade 38,5 i feber. Sen tog min mamma den å gick tillbaka med termometern å sen gick hon tillbaka för att titta till Mikaela, då låg hon redan i ca: 3 decimeter vatten med öppen mun. Hon hade svag puls när ambulansen kom.
Jag saknar henne så mycket. Hon kommer finnas i mitt hjärta för all evig het

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0